Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av Jacqueline - 25 oktober 2015 22:34

Idag vaknar vi upp med Harry som väckarklocka......vanlig tid runt 8 men ack så lurade vi blev.....klockan var ju bara 7!! Då är det vintertid och d blir mörkare på kvällarna och ljusare på morgonen!

Det blev en liten trädgårdsstädnkng och att plocka in utemöbler mm. Emil klippte gräs och jag sådde gräs på vissa platser!! Vilket härligt väder det varit, dock liteblåsigt men ändå!!

Älskar att ta in mina barn och dom är helt rosiga på kinderna och det stannar kvar ett tag, då vet man att dom fått i sig mycket frisk luft och fått leka av sig!! ?


Jag planerar nu oxå Harrys kalas som vi ska era lördag och söndag..... Blir tårta ? och sen ska jag försöka mig på ett dessertbord!! Ska bli så kul och lykke o tilda hjälper nog gärna till! Blir bakning och handling i veckan!!

Ikväll har vi lyssnar på musik och sett L och H dansa i massor!! Kollat på gamla fotografier.... Wow vad tiden går fort och skit vad man han har förändrats!!

Natta barn och sen blev d lite tv innan sängen och min kära bok!! Snart färdig!!
Pok

Ovido - Quiz & Flashcards