Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Jacqueline - 1 mars 2011 13:31

Hihihihi!!! Då byter jag blogg igen........den andra tyckte jag inte passade mig så bra!!! Så nu testar jag denna!! O kommer nog att bli här oxå!!!


Men välkommna o hoppas att alla följer med mig!!!


Igår måndag var jag o Lykke på Öppethus................d e alltid lika roligt o trevlig att gå dit, alla baren börjar bli så stora o rörliga nu!!! Resten av dagen ägnade vi hemma, jag hade fruktnsvärd huvudvärk och tog en lite nftermiddagslur tillsammans med Lykke, vaknar upp kvart i 6.......................då e d helt tyst o tomt i huset, ringer Emils mobil.................då ör han på ica o veckohandlar.................vilken pärla!!! Frusen o sömnig resten av kvällen.


Idag har vi varit på babymusiken, vi var 3 st!!! =) Så Lykke o dom andra 2 töserna hade gott om plats för att röra sig!! Hem för att möta upp mamma som skall passa Lyke en halvtimme medans jag är iväg, På vägen hem köpte jag varsin semla o ringde mamma o sa till att sätta på kaffe!!! Fika!!!


Idag händer d inte mycket i kväll.......jo jag skall ju på zumba, vi får se hur d blir har fortfarande huvudvärk o känner mig summ..................


Nu längtar jag efter solen o en blå himmel, detta gråa kalla vädret tar kål på en!!! Ha en fin dag!!!  POK

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards