Alla inlägg den 30 mars 2011

=)

Av Jacqueline - 30 mars 2011 18:40

Jo dagen blev trevlig!! Öppethus som valigt en hitt!! Lykke var precis överallt o ingenstans!!! PHU!! Att träffa alla fina mammor o deras barn är kanon..............vi var inte så många idag så d var oxå skönt.................!!!!


Hämtade Tilda på fritids och sen åkte vi hem...............jag o tilda packade bilen full med pantflaskor som var Tildas, sen iväg till ica för att panta o handla lite till kvällsmaten!!! En sväng in på EriksHjälpen var oxå tvunget när vi nu endå var där!!! Tilda köpte ett par jättefina öronhängen, spel o studsibollar., Jag köpte en ring, 5 Pocketböcker till mig o min nya bokhylla ;) en leksak till Lykke o ett par Polarn o Pyret solglasögon..............super tuffa!!! Bild kommr er på Tuffingen i dom!! =)


Ikväll är det mys med familjen!! Vi tar kanske en liten runda yatzy eller uno!! Bara älskar min familj!!! POK

Av Jacqueline - 30 mars 2011 09:21

Onsdag o mitten på veckan!! Idag är d mulet o  små regn...............gråaste dagen på länge...............men jag har bestämt att vi ända skall gå till öppethus, fast jag hade kunna bli hemma men usch nä man blir så depppig av att göra ingenting ibland!!! Skönt o komma ut o träffa folk!!!


Oj vad kommentarslistan är tom...........................hade varit kul med lite kommentarer eftersom jag har så många läsare!!! ;) Ett litet avtryck.............!!!! =)


Ha en fin dag vetja!!! POK

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards