Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Jacqueline - 29 mars 2011 19:07

Igår hade Jag o Lykke besök av Isabella med mor........i ägnade hela dagen till att vara ute, vilket fantastiskt väder!!! Jag passade på att plantera lite blommor oxå!!!


Töserna hittade en skön plats i du&jag soffan.........................




Idag har Jag o Lykke varit på Babymusiken..................ÄNTLIGEN!!! Kan vi vara lite sociala ute bland andra folk o barn utan att smitta dom!!! Skönt!!! Sång, fika och lek!!! När musiken var slut åkte vi ner till Kringlan för att beställa tårta till Lykkes kalas på Lördag..................En dammsugare o 2 biskvier köpte vi oxå för att ta med oss upp till Julia o Viking...............ett mysigt besök hos dom med lek o kaffe!!! Skulle fått med mig målarfärg oxå från Julia men näpp inte denna gången heller!!! Glömska e min bästa vän...........;)

 


Hem för att plocka undan , förbereda för kvällen och kvällsmat. Vi tog en sväng för att hämta Tilda på Kyrkis, sen till N-sport - Emil skulle beställa match kläder till korpen fotbollen!! Jag o Tilda kollade skor...............vi hittade ett par jättefina Puma sandaler till henne som hon så gärna vill ha till sommaren!! Så nu hoppas vi att dom finns kvar ett tag till...........................så kommer dom pryda flickans fötter till sommaren!! =)


Kvällsmat och sen en lugn stund för att skingra tankar och ideer.................idag blir d ingen Zumba..................attsingen vad tråkigt......................men jag är helt slut i huvudet!!! =( 


Tankar kommer o går,

med rätt brevid mig och förstår,

kommer allt att hitta dit vi vill stå................

Att kunna känna närhet och trygghet är viktigt i livet,

med vänner o kära utan att ta förgivet,

min tankar dom kommer o går,

o jag hoppas att förstår......................


POK

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards