Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Jacqueline - 31 mars 2011 19:58

Efter lunch tvättade jag av Lykkes TrippTrapp stol - d behövdes kan jag säga...........är lite slarvig med d direkt efter maten, då upptäkte jag att färgen flagnar o träet reser sig.................så skall d inte vara!!! Så vi åkte ner till BabyHörnan när Tilda var på aerobic och frågade vad vi skulle göra.............Dom skulle ringa till Stokke för att reklamera stolen...............ny Orange om vi har tur annars får vi välja ny färg...............vilken färg väljer man dååå????


Trevligt besök av Julia, Zumba skivan hade hon med sig till mig......kanon!!! När Emil körde o hämtade Tilda åkte han upp o hämtade färgen av Julia och en påse träningskläder!!! Tack Julia!!!


En runda på coop & EM Möbler när Tilda var på Aerobicen..............vi hittade en jättefin fåtölj som vi skulle kunna ha i vardagsrummet, sen så vill jag så gärna byta ut vår vardagsservis till den dom har på EM.............En randig i grönt!!! Superfin!!!

Där var massor, hade man varit rik så !!! =)


Ikväll blev d toast till kvällsmat!!! Sen hoppade töserna i badet!! D slutade i att Emil o toa + hallen var blött!!!! =) '


 


Att kärleken övervinner allt...........jo d e nog sant!!! På den fina skylten som jag har köpt så d d o vi bli påminda om d varje dag!!!

 

Fredag i morgon och Emil har från och med imorgon pappaledigt varje fredag ett tag fram!!! Kul!! S imorgon blir förberedelser till Lykkes kalas på Lördag!!!


Ha en fin kväll o Fredag!!! POK

Av Jacqueline - 31 mars 2011 11:46

Jo nu har jag försökt få lite bilder på Lykke i sina röda solglasögon & medans hon nu tömmer min ena blommkruka på jord o jag säger nej, nej o ajjaj o ajjaj o pi pi pi................utan goda resultat, avrbyter bloggen..................går o hämtar henne till sina leksaker.................går hon till fotoalbumen..............bättre än blomman för dom har hon inte itu!!! Så nu kan jag bli färdig här!!!


   


Tråkigt väder idag................en liten förmiddagstupplur på soffan tog jag o Lykke innan vi har städat "skotrummet" lite då d nu kommer hända lite projet i huset.........., nu lunch och sen kommer Julia hit !!!! =) Ha en fin dag alla!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards